Faceți căutări pe acest blog

duminică, 26 decembrie 2010

Comorile pamantului Numerele 1 - 14

Buna! Colectionez revista aceasta de cand a aparut..Ne-au dat esantioane minunate pana acum.Au fost 14 numere si mai urmeaza..sa nu ma mai lungesc cu vorba si sa va si spun si arat esantioanele de pana acum:


1. Ametistul 

































2. Ochiul deTigru

































3. Pirita































4. Cuartul Roz


















5. Aragonitul
































6. Trandafirul Desertului































7.Halitul


















8. Apatitul
































9.Carneolul
































10.Fuchsitul
































11. Galena































12. Citrinul
































13. Cuartul Fumuriu
































14. Celestina


































Mie imi plac esantioanele mele si sper sa va placa si voua ale voastre!

7 comentarii:

  1. WOW !!! PRIMUL comment din istoria blogului tau vine de la mine !!! Primesc un premiu de linie, de bingo ceva !!?


    Glumeam foarte mijto blogulsi mai ales pozele sunt FOARTE reusite, o sa ai multe "succesuri" cu blogul asta !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. super tare> felicitari! sunt foarte frumoase:)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte faine eşantioane :) felicitări pt blog!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello , am si eu colectia si pot sa spun ca este fooarte frumos bloggul tau ;) Sa continui tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase esantioanele! Nu m-a pasionat aceasta colectie insa trebuie sa remarc ca este foarte atractiva, acum dupa ce am vazut prezentarea ta. Unele sunt absolut superbe!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superba pirita ai zau! bv tie! eu nu am nimenit ceva frumos dar am luat-o de frica sa nu raman fara:)) ai o colectie reusita si foarte impresionanta!
    Mult noroc in continuare!!

    RăspundețiȘtergere