Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 29 decembrie 2010

Comorile Pamantului Nr 15 Calcitul

Azi a aparut si nr 15 din revista noastra..Bine spus ROBERT! Asteptam cu sufletul la gura revista! Si iata ca ea a ajuns la nr 15! La mine in oras au aparut esantioane minuscule..cat bobul de fasole..al meu a fost cel mai mare! Calcitul este un mineral destul de frumos...seamana al naibiiiiiii de mult cu halitul. Nu si la gust desigur.


Esantionul meu arata cam asa: 






















In acest numar am afltat despre:
Minerale:Calcitul, Biotitul, Linaritul,Leucitul
Descopera: Magnetismul 35-36
Activitate Practica: Pe urmele mineralelor: Zimbabwe 15-16
Arta colectionarului: Inregistreaza-ti esantioanele 15-16  

 

2 comentarii:

  1. ce vorbeşti, e foarte fain al tău! mai ales că nu seamană cu halitul în halul în care seamănă al meu..

    RăspundețiȘtergere
  2. Al meu seamana cu halitul si cu cuartul roz mi-e si teama sa ma gandesc ce-o sa fac daca le mai amestec inca odata !!!

    RăspundețiȘtergere